Actief klantbeheer: zo doe je dat effectief en efficiënt!
Actief klantbeheer moet. Want de markt verwacht een verschuiving van transactie naar relatie – waarbij uit die relatie de transacties (verkoop en service) voortvloeien. Voor u als professioneel ondernemer moet dit natuurlijk wél effectief en efficiënt. De experts van Guideology geven daarom concrete tips over hoe u dat met de inzet van gedragspsychologie in uw communicatie realiseert. Lees dus even verder!

“Meest gekozen product”, “Nog maar 3 op voorraad”, “Het is uw eigen keuze”, “Getest aan de Universiteit Utrecht”, het presenteren van een afleidingskeuze, gaze cueing, defaults, inmiddels ken je waarschijnlijk al vele manieren om gedrag van je doelgroep te beïnvloeden. Wetenschappers als Ariely, Kahneman, Fogg, Cialdini, Thaler maar ook minder bekende namen zoals Berger, Goldstein, Hovland, Sherif en Lewin hebben in de afgelopen decennia een schat van onderzoeken en inzichten opgebouwd die steeds meer hun weg vinden naar de professionals die gedrag effectief willen beïnvloeden.
Veel aspirant-verzekerden van Scildon willen stoppen met roken. Scildon helpt ze hierbij. Ze krijgen dan al direct de niet-rokerskorting! Zij behouden die, mits ze stoppen en gestopt blijven. Daarvoor heeft Scildon samen met Guideology een pilotprogramma opgezet en gelanceerd.
Guideology mocht op 6 december een presentatie verzorgen voor
De digitalisering van communicatie met prospects en klanten zal snel verder toenemen. Door gebruik van slimme software waarin procesflows en CRM-systemen worden gekoppeld voor een efficiënt werkproces. Door gebruik van chatbots en eigen digitale omgevingen voor consumenten. Dit alles ondersteund door de snelle ontwikkelingen op het gebied van artificial intelligence. En natuurlijk door het brede gebruik en acceptatie van technologie door consumenten. Deze digitalisering vraagt een nieuwe kijk op communicatie als je resultaat wilt boeken. Lees dus verder!
Met deze nieuwe service check je als huiseigenaar zélf snel en eenvoudig of je hypotheek beter kan. Hoe zorg je dat deze consumenten daadwerkelijk een account hiervoor aanmaken?
De coronacrisis dwingt tot nieuwe manieren voor menselijk contact. Ook bij artsen. Fysiek contact is beperkt; patiënten moeten toch gezien worden. De oplossing: digitale spreekkamers. Onze klant helpt zijn medische relaties met een aanbod hiervoor. Hoe overtuig je een enigszins traditionele beroepsgroep van deze nieuwe tool en manier van werken?