Kennis en Inspiratie

Guideology Talk

Geïnteresseerd in gedragsbeïnvloeding, nudging, persuasion of behavioural economics maar nog geen concrete aanleiding of idee wat het precies inhoudt? Om u en uw collega’s bekend te maken met de praktische en commerciële mogelijkheden van toegepaste psychologie, bieden wij deze 30 minuten Guideology Talk kostenloos aan.

We komen met 2 experts langs bij u op kantoor en geven een inspirerende korte lezing waar al direct veel praktisch toepasbare inzichten in zitten. Deze Talk wordt vaak gevraagd als lunchlezing, borrellezing, tijdens een werkoverleg of (marketing) bijeenkomst.

Gedragssafari

Wilt u samen met collega’s op een actieve manier ervaren hoe  gedragsbeïnvloeding in de praktijk kan worden toegepaste en zo inspiratie opdoen?

Wij nemen u mee op onze Gedragssafari: een trip van 1 dag waarbij we met maximaal 6 personen langs diverse locaties gaan om stil te staan bij specifieke vormen van gedragsbeïnvloeding en nudging.

Een perfecte combinatie van kennis, activiteit, zelf ervaren en inspiratie.


Colleges gedragsbeïnvloeding

U bent zelf natuurlijk al overtuigd van nut en noodzaak van gedragsbeïnvloeding of van uw plannen en ideeën. Nu uw collega’s en relaties nog! Hoe u dat doet? Met overtuigende en dus interactieve colleges!

Wij geven colleges over gedragsbeïnvloeding aan verscheidene typen groepen: uw collega’s, klanten, business partners of MT. Tijdens deze colleges dragen we veel kennis over en zoeken we graag de interactie op.

Door die interactie ervaart uw publiek wat u bedoelt en overtuigt uw publiek zichzelf. Wij doen dit regelmatig en met veel succes. Ook voor u ontwikkelen en verzorgen we deze colleges op maat graag!

Klantinzicht

Als onderdeel van onze projectaanpak beginnen we vaak met het bepalen van gedragsdoelstellingen, waarna doelgroeponderzoek plaatsvindt. Hierbij achterhalen we wat nu precies de bepalende psychologische criteria zijn om effectief te kunnen communiceren.

Dit doelgroeponderzoek kunt u ook ‘los’ laten uitvoeren. Wij voeren dan in overleg met u een mix van kwantitatief en kwalitatief onderzoek uit. De resultaten rapporteren we in heldere presentatievorm: een concrete briefing waarmee u verder kunt in uw communicatiestrategie.