“De expertise van Mischa en Paul is om op een positieve en effectieve manier het gedrag van klanten te beïnvloeden. Psychologische inzichten weten zij te vertalen naar een praktische inrichting van een customer journey. Guideology hanteert daarbij een hands-on aanpak en hebben voor het Stoppen-met-roken Programma web-content en diverse mails ontwikkeld om onze klanten in beweging te krijgen.”
Dick de Kruijk, Marketing Manager Scildon
We zijn heel blij met de geweldige samenwerking en jullie bijdrage in ons Nazorg 2.0 project!
Doron Themans, innovatiemanager VvAA
“Bedankt Paul en Mischa voor jullie ontzettend leerzame presentatie. De vrijwilligers van Over Rood waren erg enthousiast. We hebben veel praktische tips gekregen om onze ZZP’ers in zwaar weer nog betere te kunnen ondersteunen!”
“Vandaag een supergave kennissessie gehad over het beïnvloeden van gedrag bij ASR in Utrecht. Bedankt Mischa Coster en Paul de Heer! Het was top!”
Peter van Bergen – Founder Over Rood Boris Wielinga – Vestigingsmanager Over Rood
“Guideology heeft ons geholpen met het maken van een uitnodigingsmail. Wij versturen een mail naar onze klanten met een abonnement met het verzoek de persoonsgegevens te checken en wijzigingen door te geven via een persoonlijke online link. De opzet van de uitnodigingsmail is belangrijk om een zo hoog mogelijke conversie te krijgen. De opzet van onze mail ten opzichte van de op maat gemaakte mail door Guideology is heel groot. Op de juiste manier is opgenomen: het belang van de klant om actie te ondernemen, de toegevoegde waarde van ons abonnement en het zorgt voor het daadwerkelijk invullen van het formulier.”
Marco Kok | directeur Kok Advies Amstelveen
“We hebben Paul en Mischa gevraagd om pensioenadviseurs handvatten te geven over hoe zij beter kunnen communiceren over pensioen. Dat is geen eenvoudige opgave omdat mensen nu eenmaal meer waarde hechten aan een beloning nu, dan pas over vele jaren. En laat pensioen nu bij uitstek de ultieme uitgestelde beloning zijn!
Door het geven van inzicht en praktische handvatten hebben zij hier toch invulling aan weten te geven. Meer dan boeiende materie. Brengt mij dan wel gelijk op een nadeel van dit duo, het smaakt naar meer! Dit onderwerp is zo boeiend dat je er nog veel meer over wilt leren.”
Christina Bazán y Kapteijns MPLA | Pensioencoach Scildon
Ik heb de workshop ‘Toegepaste psychologie voor commercieel succes’ met veel plezier gevolgd. Leuk dat de workshop door drie verschillende trainers wordt begeleid en dat er veel interactie is i.p.v. alleen maar luisteren. Ik heb er veel aan gehad en gebruik de handige tips ook in mijn adviesgesprekken. Bedankt!
Bart Oosterhout – Bijmans Assurantiën Wijchen
Ik heb onlangs deelgenomen aan de workshop ‘Toegepaste psychologie voor commercieel succes’. Ik vand met name het onderdeel gebruik van gesprekstechnieken zeer nuttig. Termen als anchoring, consensus, autoriteit en gelijksoortigheid zijn mij bijgebleven. Ik maak hier nu regelmatig gebruik van. Met andere woorden: een leuke en zeer nuttige workshop!
Bart Jan Wilting – WAG Hypotheekshop
Voor mij was de Ronde Tafel Bijeenkomst ‘Toegepaste Psychologievoor commercieel succes’ een mooi initiatief om de klantwaarde daadwerkeliojk te verankeren waar het een sterke fundering heeft: in het gevoel en de emotoe van de klant. Een opstap naar het verdiepen van de rol als adviseur.
Rolf van der Beek – Commercieel Manager VCN
Recente publicaties
-
Podcast gedragspsychologie in marketing en communicatie november 24,2022
-
Goede chatbots bestaan écht! Plus twee live tests. november 24,2022