Wie Ansvar zegt, zegt duurzaam en bewust. Bewust zelfs met een hoofdletter: want dat is de naam van de nieuwe productlijn van Ansvar. Die kenmerkt zich door de vele extra (uitgebreide) dekkingen en keuzes bij schadeherstel. Ansvar voegt daarmee de daad bij het woord! Daarom stond de relatiedag op 22 juni natuurlijk ook in het teken van duurzam en bewust.

Mischa Coster verzorgde op deze dag de key note: ‘Psychologie van duurzaam gedrag’ die hij speciaal voor deze dag ontwikkelde. Mischa nam de honderden aanwezigen eerst mee in ieders brein: welke drempels spelen onbewust een rol bij duurzaam gedrag? Waarom doen we het niet gewoon? Dat moet je weten om een effectieve aanpak te kunnen ontwikkelen.

Gelukkig biedt de gedragspsychologie hiervoor strategieën en technieken. Mischa paste daarom het REDUCE-model van wetenschapper Jonah Berger toe op duurzaam gedrag en financiële dienstverlening. Dat leverde veel praktisch toepasbare inzichten op!