Leuk dat je geïnteresseerd bent in onze Guideology Snelservice! We vertellen je graag welke voordelen en gemak je dit biedt; lees maar even verder!

Supersnel concrete optimalisatie voor hogere conversie!
Met Guideology Snelservice heb je binnen enkele dagen de gedragspsychologisch geoptimaliseerde versie van je communicatie in huis. Zo weet je zeker dat het beoogde effect ervan optimaal zal zijn. Want je hebt dan de laatste wetenschappelijke inzichten erin laten verwerken. Bewezen succesvol; zó realiseer je het gewenste gedrag van je klanten en prospects écht!

Guideology Snelservice is echt iets voor jou als:
– je nu een bescheiden budget hebt;
– op dit moment minder hecht aan uitgebreide wetenschappelijke analyses en specifieke research
– een korte deadline hebt;
– het effect van onze expertise met toegepaste gedragspsychologie eens wil testen.

Dit levert Guideology Snelservice je concreet op:
Concrete, direct toepasbare optimalisaties op je communicatie(concepten). Bewezen effectief: we hebben veel ervaring en een aansprekend trackrecord

    Vult a.u.b. hieronder zo veel mogelijk beschikbare gegevens in zodat wij snel een inschatting kunnen doen in hoeverre nog aanvullende informatie gewenst is en dit aan u kunnen terugkoppelen.

    De velden met een * zijn optioneel.

    Uw gegevensf


    Vul hieronder de minimale informatie in die we nodig hebben om aan de slag te gaan.


    Doelgroep
    Beschrijf de doelgroep zo gedetailleerd mogelijk:


    Huidige gedrag

    Beschrijf het huidige (ongewenste) gedrag dat de doelgroep vertoont. Dit is dus het gedrag dat u zou willen beïnvloeden.


    Gewenste gedrag

    Beschrijf nu het gewenste gedrag. Wees zo concreet mogelijk: "gedrag dat je zou kunnen filmen".

    Achtergrondinformatie

    Hoe meer informatie u kunt geven (zoals customer journey, communicatie voorafgaand en volgend op, doelgroeponderzoek/customer insights etc.), hoe gerichter wij de interventie kunnen ontwerpen en ontwikkelen./


    Situatieschets*

    Beschrijf de achterliggende reden van de gedragsverandering, de omstandigheden (context) waarbinnen het gedrag plaats vindt, reeds geïdentificeerde drempels.

    Kennis*

    Is er bij en over de doelgroep sprake van reeds aanwezige kennis over het gewenste gedrag? Bijvoorbeeld onderzoeken, historisch perspectief Veel voorkomende drempels, weerstanden etc.

    fsd


    Attitude*

    Houding ten opzichte van het gewenst gedrag. Is er onder de doelgroep een dominante houding/attitude over ofwel het gewenste gedrag, ofwel de afzender van de boodschap?


    Communicatie*: Is er voorafgaand aan óf volgend op het beoogde contactmoment 'communicatie' (in de breedste zin van het woord) geweest met betrekking tot het thema waarbinnen het gedragsdoel valt?
    Let op: Dit geldt dus op het moment van communiceren, dus een nu reeds ingeplande mailing die wél eerder dan het beoogde contactmoment verstuurd wordt valt onder 'voorafgaand aan'.


    Omschrijf aub dit contactmoment zo nauwkeurig mogelijk, voeg indien beschikbaar materiaal bij als bestand.

    Historie: Zijn er in het verleden al pogingen geweest om het gedrag te beïnvloeden? Zo ja, voeg dan aub ook deze materialen bij.

    Reactie*: Hoe reageert de doelgroep gemiddeld genomen op communicatie over het thema waarbinnen het gedragsdoel valt? Bijvoorbeeld "pensioenen" of "ORV".

    Documenten*

    Voeg de huidige (bij bestaand gedrag) of conceptversie (bij nieuw gedrag) bij van de te optimaliseren commmunicatie-uiting (1 bestand, pdf of doc/docx).Voeg, indien beschikbaar, ook extra informatie toe zoals marktonderzoeken, persona beschrijvingen, online demo van het product/dienst etc.


    Let op: u kunt bestanden van maximaal 5MB invoegen.

    Privacy Settings
    We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
    Youtube
    Consent to display content from - Youtube
    Vimeo
    Consent to display content from - Vimeo
    Google Maps
    Consent to display content from - Google