Beschrijving
Dit uitgebreide pakket richt zich met maar liefst 10 sjablonen op de 5 communicatiemomenten:
- Richt de aandacht:
– een artikel voor lokale media of blog;
– artikelen voor je eigen nieuwsbrief of website;
om ‘de aandacht te richten’ voordat je de uitnodiging verstuurt. - Nodig overtuigend uit:
– met de uitnodiging voor een nazorgcontact;
– met de herinnering. - Verminder no-shows:
– speciale teksten voor de afspraakbevestiging;
– een snelle SMS/Whatsapp reminder voor de afspraak. - Meer succes uit het gesprek:
– waardevolle psychologische tips voor tijdens je adviesgesprek om je klant te overtuigen. - Activeer twijfelaars alsnog AFM-proof:
– overtuigende slotbrieven voor als je klant niet bereikbaar was of nog geen interesse in het gesprek had. Deze slotbrieven zijn zodanig psychologisch opgesteld dat zij je klant alsnog overtuigen om contact op te nemen.
Met deze bewezen effectieve materialen maximaliseer je je kans op succes bij het contact met jouw klant voor AOV-nazorg. En, niet onbelangrijk: je bouwt een gedegen communicatie- en activatie dossier op zodat je kunt aantonen dat je aan jouw zorgplicht hebt voldaan! Voor ongeveer de prijs van slechts één adviesuur ontvang je dit uitgebreide pakket: 99,50! Bovendien krijg je als Adfizlid een mooie korting!
Schrijf je zelf al echt professionele content voor je website, pers en nieuwsbrieven? Dan heb je genoeg aan het Communicatiepakket AOV nazorg STANDAARD voor maar 79,50.