Doelgroeponderzoek

Psychologisch klantinzicht

De basis! Als onderdeel van onze projectaanpak beginnen we vaak met het bepalen van gedragsdoelstellingen, waarna doelgroeponderzoek plaatsvindt. Hierbij achterhalen we wat nu precies de bepalende psychologische criteria zijn om effectief te kunnen communiceren.

Dit doelgroeponderzoek kunt u ook ‘los’ laten uitvoeren. Wij voeren dan in overleg met u een mix van kwantitatief en kwalitatief onderzoek uit. De resultaten rapporteren we in heldere presentatievorm: een concrete briefing waarmee u verder kunt in uw communicatiestrategie.

 

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google