Wij zijn op een gezonde manier overtuigd van de kwaliteit van onze diensten. Maar het gaat er natuurlijk om wat anderen – klanten – van ons vinden! Mensen zoals u. Hun mening leest u hier (we zijn daar best een beetje trots op!).
“
We hebben samen met Guieology een pilot gestart met een door Guideology ontwikkelde psychologische optimalisatie Chat GPT prompt. We zijn aan het kijken hoe we met kunstmatige intelligentie onze dienstverlening kunnen verbeteren. We zien dat we met AI en deze prompt in staat zijn om service e-mails te genereren met een verassend goed eindresultaat. Samen met de expertise van Guideology kunnen we op maat gemaakte teksten creëren die weinig aanpassingen nodig hebben. We zien met veel interesse de ontwikkeling en toepasbaarheid van de technologie tegemoet en hoe ons dit verder kan helpen in onze dienstverlening. Deze stap die we met Guideology hebben gezet op het gebied van psychologische conversie optimalisatie is een goede eerste stap.”
Thijs van Gils, BMW / Mini Ekris
“De expertise van Mischa en Paul is om op een positieve en effectieve manier het gedrag van klanten te beïnvloeden. Psychologische inzichten weten zij te vertalen naar een praktische inrichting van een customer journey. Guideology hanteert daarbij een hands-on aanpak en hebben voor het Stoppen-met-roken Programma web-content en diverse mails ontwikkeld om onze klanten in beweging te krijgen.”
Dick de Kruijk, Marketing Manager Scildon
We zijn heel blij met de geweldige samenwerking en jullie bijdrage in ons Nazorg 2.0 project!
Doron Themans, innovatiemanager VvAA
“Bedankt Paul en Mischa voor jullie ontzettend leerzame presentatie. De vrijwilligers van Over Rood waren erg enthousiast. We hebben veel praktische tips gekregen om onze ZZP’ers in zwaar weer nog betere te kunnen ondersteunen!”
“Vandaag een supergave kennissessie gehad over het beïnvloeden van gedrag bij ASR in Utrecht. Bedankt Mischa Coster en Paul de Heer! Het was top!”Peter van Bergen – Founder Over Rood Boris Wielinga – Vestigingsmanager Over Rood
“Guideology heeft ons geholpen met het maken van een uitnodigingsmail. Wij versturen een mail naar onze klanten met een abonnement met het verzoek de persoonsgegevens te checken en wijzigingen door te geven via een persoonlijke online link. De opzet van de uitnodigingsmail is belangrijk om een zo hoog mogelijke conversie te krijgen. De opzet van onze mail ten opzichte van de op maat gemaakte mail door Guideology is heel groot. Op de juiste manier is opgenomen: het belang van de klant om actie te ondernemen, de toegevoegde waarde van ons abonnement en het zorgt voor het daadwerkelijk invullen van het formulier.”
Marco Kok | directeur Kok Advies Amstelveen
“We hebben Paul en Mischa gevraagd om pensioenadviseurs handvatten te geven over hoe zij beter kunnen communiceren over pensioen. Dat is geen eenvoudige opgave omdat mensen nu eenmaal meer waarde hechten aan een beloning nu, dan pas over vele jaren. En laat pensioen nu bij uitstek de ultieme uitgestelde beloning zijn!
Door het geven van inzicht en praktische handvatten hebben zij hier toch invulling aan weten te geven. Meer dan boeiende materie. Brengt mij dan wel gelijk op een nadeel van dit duo, het smaakt naar meer! Dit onderwerp is zo boeiend dat je er nog veel meer over wilt leren.”
Christina Bazán y Kapteijns MPLA | Pensioencoach Scildon
Ik heb de workshop ‘Toegepaste psychologie voor commercieel succes’ met veel plezier gevolgd. Leuk dat de workshop door drie verschillende trainers wordt begeleid en dat er veel interactie is i.p.v. alleen maar luisteren. Ik heb er veel aan gehad en gebruik de handige tips ook in mijn adviesgesprekken. Bedankt!
Bart Oosterhout – Bijmans Assurantiën Wijchen
Ik heb onlangs deelgenomen aan de workshop ‘Toegepaste psychologie voor commercieel succes’. Ik vond met name het onderdeel gebruik van gesprekstechnieken zeer nuttig. Termen als anchoring, consensus, autoriteit en gelijksoortigheid zijn mij bijgebleven. Ik maak hier nu regelmatig gebruik van. Met andere woorden: een leuke en zeer nuttige workshop!
Bart Jan Wilting – WAG Hypotheekshop
Voor mij was de Ronde Tafel Bijeenkomst ‘Toegepaste Psychologie voor commercieel succes’ een mooi initiatief om de klantwaarde daadwerkelijk te verankeren waar het een sterke fundering heeft: in het gevoel en de emotie van de klant. Een opstap naar het verdiepen van de rol als adviseur.
Rolf van der Beek – Commercieel Manager VCN
Ongekend zoveel reacties! We hebben alles weggedaan met 2 weken ertussen. Veel werk mee en nu nog kijken wat het gaat opleveren maar het aantal reacties is echt heel goed!
Evert-Jan van der Veen – directeur eigenaar Veen Maximaal Wonen
Recente publicaties
-
Reciprociteit: de mentale bankrekening oktober 31,2024
-
Toegevoegde waarde adviseur onvoldoende bekend oktober 7,2024
-
Succes met duurzame producten september 24,2024
-
Weerstand: de onzichtbare muur! augustus 26,2024
-
Het effect van de beïnvloedingstechniek Endowment Effect augustus 26,2024